CONDICIONS DE COMPRA

Convidem a revisar les condicions generals de contractació que regulen l’oferta i la contractació de productes i serveis de l’AJUNTAMENT DE BENIFALLET a través de la plataforma en línia inclosa en aquest lloc web.

La persona que utilitza aquest lloc web queda vinculada a aquestes condicions, per això li recomanem que se les llegeixi detingudament. Si vostè no està d’acord amb les condicions generals de contractació haurà d’abandonar aquest lloc web.

1. DISPOSICIONS PRELIMINARS

Les presents condicions de contractació són d’aplicació per a totes les vendes de AJUNTAMENT DE BENIFALLET (en endavant “Entitat”) que hagin estat realitzades a través del lloc web: https://www.benifalletcordelebre.cat/entrades

En realitzar una contractació, vostè ens garanteix que és major de 18 anys i que té capacitat legal per cursar contractes vinculants.

Les comandes només podran realitzar-se per adquirir entrades o mercaderies sense ànim de revenda.

Ens reservem el dret de poder anul·lar contractacions fraudulentes, falses o especulatives així com aquelles que hagin estat sol·licitades per un usuari amb el qual pugui existir alguna diferència/controvèrsia en comandes anteriors, o quan hi hagi dubtes raonables que ens puguin fer pensar que l’usuari està realitzant alguna activitat delictiva.

Podem actualitzar les presents condicions de contractació així com l’avís legal/política de privacitat en qualsevol moment.

2. OBLIGACIONS DE L’USUARI

Com a usuari està obligat a comunicar a l’Entitat totes les dades necessàries per a l’accés i utilització dels serveis d’aquest lloc web. Les dades facilitades han de ser veraces i actuals, ha de ser conscient que podem fer ús d’ells per posar-nos en contacte amb vostè, si fos necessari.

És indispensable que faciliti tota la informació que cataloguem com obligatòria, ja que, de no fer-ho no podrem cursar la seva comanda. No serem responsables en cap cas de possibles retards o errades en el lliurament a conseqüència de l’error o omissió de dades.

L’usuari haurà de fer ús adequat dels serveis inclosos en aquest lloc web, sempre en conformitat amb l’ordenament jurídic i no durà a terme cap activitat que dificulti o interfereixi el seu funcionament.

3. MESURES DE SEGURETAT

Establirem tots els mecanismes raonables al nostre abast per garantir que les seves dades personals es conserven amb seguretat en tot moment. No obstant això, vostè accepta la que la transmissió de dades a través d’Internet no pot garantir-se com a segura davant d’accessos no autoritzats i no ens podem fer responsables de qualsevol error de seguretat, llevat que es degui a alguna negligència nostra.

Així mateix vostè haurà d’adoptar les mesures de seguretat necessàries, tant personals com materials, per mantenir la confidencialitat del seu nom d’usuari i contrasenya i notificar immediatament la pèrdua, sostracció, robatori o accés il·legítim del seu nom d’usuari i contrasenya, així com el seu coneixement per terceres persones.

4. CONDICIONS APLICABLES A LES COMANDES

Tots els productes i/o serveis que s’ofereixen en aquest lloc web són comercialitzats per: AJUNTAMENT DE BENIFALLET. C.I.F.: P4302500F Domicili: C/ Major, 1 – 43512 BENIFALLET (Tarragona). Dades registrals: Registre d’Ens Locals de la Generalitat de Catalunya Telèfon:

  • Oficina de Turisme: 977 46 23 34
  • Coves Meravelles: 977 26 78 00 Correu electrònic: covesmeravelles@benifallet.cat

5. PROCEDIMENT DE COMPRA

Podrà navegar en el lloc web fins a trobar l’abonament, tiquet, entrada o l’article desitjat. Un cop localitzat, prement sobre el mateix accedirà a tota la informació que li ofereix el lloc web.

Des d’aquí podrà afegir l’article a la seva compra seleccionant “Afegir a la cistella”. Tot seguit, es derivarà al desglossament de la cistella perquè confirmi la quantitat que vol comprar. Fent clic al botó “Finalitzar Compra”, dirigirà a la pàgina de registre.

Haurà d’omplir les dades de facturació, i en alguns casos, també les dades personals de cada un dels assistents a l’esdeveniment/activitat.

*En cas que es seleccioni el Carnet Super3, és necessari registrar el número del carnet de soci. En cas contrari, és requerirà el pagament total de l’entrada que correspongui.

A continuació cal seleccionar el mètode de pagament desitjat (transferència bancària o targeta de crèdit). Acceptar els termes i condicions de compra i clicar a “Anar al pagament”.

En aquest moment el comprador confirma que les dades de pagament introduïdes són correctes i veraces i accepta que l’Entitat carregui el pagament.

L’Entitat enviarà un correu electrònic al comprador de comanda rebuda al compte de correu que aquest hagi indicat en el formulari de dades de Facturació. És possible que la Confirmació de Compra no es rebi a la “Safata d’entrada”, ja que alguns serveis d’Internet ho detecten com a correu brossa, de manera que l’Entitat recomana al comprador que revisi en tot cas el “Correu brossa”. L’entitat confirmarà que la comanda és correcte, i en un termini de 24-72 hores rebrà un altre correu d’acceptació de la comanda. En els casos de les entrades a esdeveniments, a cada un dels assistents a l’Esdeveniment/activitat li arribarà individualment un correu amb el seu tiquet de l’entrada que ha de presentar per fer el check- in.

Verificació per descomptes especials: serà necessari presentar una prova vàlida i vigent en el moment de l'entrada de la visita. Si no es pot verificar, es requerirà el pagament del preu complet dels tiquets.

6. DISPONIBILITAT

Totes les comandes estan subjectes a disponibilitat. No ens fem responsables de la manca d’existència o de la no disponibilitat dels productes o serveis.

Si un cop realitzada la comanda el producte o servei no estigués disponible, se l’informaria, tan aviat com es pugui, per correu electrònic o per telèfon i la compra quedaria anul·lada totalment o parcialment.

Si es desitja canviar les dates i horaris cal fer-ho saber amb un mínim de 24h d'antelació. Es farà tot el possible per gestionar el canvi i no s'aplicarà cap taxa extra per aquest canvi. Passat aquest periode és podran realitzar canvis sempre sota disponibilitat de l’entitat.

Tan les coves com el llagut tenen una capacitat limitada; es pot establir un màxim de tiquets per persona o grup. Aquesta informació s'indicarà clarament durant el procés de compra i s'aplicarà estrictament.

Davant de qualsevol dubte, recomanem posar-se en contacte amb l’Entitat.

7. CONTRACTE AMB L'ENTITAT I ACCEPTACIÓ DE COMANDES

La comanda no serà acceptada per nosaltres fins que l’import hagi estat carregat al nostre compte. Li confirmarem l’acceptació de la comanda en un correu electrònic.

Només en aquest moment quedarà formalitzat el contracte entre vostè i nosaltres, i només pels articles relacionats en el correu de confirmació de la comanda.

8. CONFIRMACIÓ I ANUL·LACIÓ DE COMANDES

Abans de finalitzar la comanda per la seva part en el lloc web, vostè podrà revisar tots els detalls associats a la mateixa (imports desglossats en tots els epígrafs necessaris – impostos, costos, selecció d’article o servei, etc.), podent corregir el que consideri necessari.

Amb posterioritat a la confirmació no serà possible modificar ni anul·lar la comanda a través del lloc web. S’haurà de posar en contacte amb l’Entitat per E-mail o telèfon.

9. MONEDA, IMPOST I PREU

D’acord amb la legislació vigent, tota compra realitzada en el nostre lloc web estarà subjecta a l’impost sobre el valor afegit. El tipus aplicable serà el legalment vigent en cada moment.

Tots els preus es mostren en euros i han de ser considerats com el preu final a pagar pel client (IVA i els altres impostos que pogués correspondre) despeses d’enviament a part, quan procedeixi.

10.FORMES DE PAGAMENT I SEGURETAT

Qualsevol comanda realitzada ha de ser abonada de forma immediata després de la confirmació de la comanda. Únicament es cursaran comandes de les quals s’hagi completat i verificat el pagament.

Targetes de crèdit: Accepta transferència bancària, targetes VISA, MASTERCAR, AMERICAN EXPRESS o PayPal. L’import de la comanda es carregarà a la targeta, de manera que haurà d’indicar el nom, la data de caducitat, així com el codi de seguretat CVV (que es troba al revers de la seva targeta)

Aquestes dades no seran guardades o manipulades per nosaltres, seran registrades directament a la passarel·la de pagament de l’entitat financera corresponent, en aquest cas CaixaBank. En cas que el càrrec no es pugui portar a terme finalment (per qualsevol causa), la comanda quedarà anul·lada automàticament.

TRANSFERÈNCIA

Lliuraments: tipus, terminis i problemes

Els tiquets, entrades i abonaments seran enviats a l’adreça de correu electrònic indicat. També a cada un dels assistents a l’esdeveniment/activitat li arribarà individualment un e- mail amb el seu tiquet de l’entrada.

En cas que en 48 hores després de realitzar la compra no rebi la compra, contacti amb l’Entitat a covesmeravelles@benifallet.cat o per telèfon 977 46 23 34 / 977 26 78 00.

Un cop lliurada la comanda, passarà a formar part de la seva propietat i per tant, tots els danys que puguin originar seran de la seva responsabilitat.

Es recomana conservar aquest document fins el final de la/es visita/es en cas de pèrdua dels altres tiquets.

Per consultar la vostra compra de tiquets de coves o llagut podeu trucar als nostres telèfons d'atenció al client de l'Oficina de Turisme (977462334) o Coves Meravelles (977267800) o enviar-nos un correu electrònic al covesmeravelles@benifallet.cat

Política de devolució, desistiment, canvi i reemborsament.

L’Usuari ha d’assegurar-se, abans de tramitar la compra, de l’exactitud i adequació de les dades introduïdes, ja que no és possible la devolució de les entrades, abonaments o tiquets adquirides una vegada realitzada la compra. No poder assistir-hi o cometre un error en adquirir les entrades no són motius que permetin la seva devolució.

Només es podran anul·lar les entrades per incidències tècniques o operatives, imputables a la web.

En aquest sentit, l’usuari no podrà exercitar el dret de desistiment o resolució previst en la normativa de consumidors i usuaris en estar aquest dret exclòs per als serveis relacionats amb activitats d’oci o esplai, d’acord amb el que s’estableix en l’article 103 del text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, aprovat pel Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre.

Només s’admetran canvis i devolucions en cas de cancel·lació de l’esdeveniment/activitat.

El passeig amb el Llagut de Benifallet és una activitat que està lligada a les circumstàncies meteorològiques. Només es farà la devolució íntegre de l’import en el cas de que per dites circumstàncies, s’hagi de cancel·lar.

Les cancel·lacions i devolucions seran retornables en format xec regal amb data de caducitat d'un any, des de la data d’emissió. Per sol·licitar la devolució contacteu amb nosaltres a través de covesmeravelles@benifallet.cat o als telèfons de 977462334 (Oficina de Turisme) o 977267800 (Coves Meravelles).

En el cas que l’Organitzador decideixi procedir a la devolució del preu, aquest serà reemborsat per l’Ajuntament de Benifallet en el mateix mitjà de pagament utilitzat per a la compra (targeta de crèdit o dèbit, transferència bancària), dins el termini de quinze (15) dies hàbils des de la data de la comunicació pública de la cancel·lació.

11. NUL·LITAT PARCIAL

Si qualsevol part d’aquestes condicions de serveis fos contrària a dret i, per tant, invàlida, això no afectarà les altres disposicions conformes a dret. Les parts es comprometen a renegociar aquells punts de les condicions de servei que resulten nuls i a incorporar-los a la resta de les condicions de servei.

12. MODIFICACIÓ DE LES CONDICIONS GENERALS DE VENDA

L’Entitat es reserva el dret a modificar les condicions generals de venda sense previ avís, podent canviar, suprimir o afegir tant els continguts i serveis que presentin a través del mateix com la forma en què aquests siguin presentats.

Les condicions generals de compra han de ser acceptades per l’usuari cada vegada que faci efectiva una compra a través del web.

Els clients que no estiguin conformes amb les modificacions de les condicions generals, hauran de notificar i, a partir de la data en la qual la nova versió entrés en vigor, s’han de deixar d’utilitzar els serveis web.

En el cas que alguns dels termes de les condicions generals de venda siguin declarats integrals o no oposables per una decisió judicial, la resta de disposicions mantindran la seva vigència.

13. LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ

Aquest lloc està situat i és operador a Espanya. Totes les qüestions relatives a aquest lloc es regeixen per les lleis espanyoles i se sotmeten a la jurisdicció dels Jutjats i Tribunals competents d’Espanya, sense que siguin aplicables els principis sobre conflictes de lleis.

En aquells casos en què el client no tingui la condició de consumidor o usuari, o que tingui domicili fora d’Espanya, se sotmetrà als Jutjats i Tribunals de Lleida, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur que pogués correspondre.

Si l’usuari decideix utilitzar o consultar aquest lloc fora d’Espanya, haurà de tenir present que ho fa per pròpia iniciativa, i que és responsable del compliment de les lleis pertinents.

El present contracte entrarà en vigor i tindrà plens efectes des del moment en què es produeixi l’acceptació del client o usuari.

El present contracte, i, per tant, les condicions generals que incorpora, justament amb els annexos (d’existir), a més de ser llegits en aquest lloc web, poden emmagatzemar-se, arxivar-se i reproduir-se per mitjans electrònics o informàtics habituals.

14. QUEIXES I RECLAMACIONS

Els visitants són responsables de seguir les indicacions del personal i de mantenir un comportament adequat durant la visita. Qualsevol negligència pot implicar responsabilitats legals i sancions. L'organització no es fa responsable de qualsevol pèrdua, danys o lesions durant la visita.

Es prohibeix fer fotografies o gravacions de vídeo dins de les coves llevat que sigui a la Sala de l'Amfiteatre (Cova Meravelles). Exigim que es respecti aquesta restricció per preservar la integritat de l'experiència de les coves.

Dret d'admissió reservat: l'organització es reserva el dret d'admissió i pot negar l'entrada a qualsevol persona que no compleixi les condicions de seguretat, normes de comportament o que presenta un comportament inadequat o perillós.

L’usuari pot fer arribar a l’Entitat les seves queixes, reclamacions o un altre comentari que desitgi realitzar a través de les dades de contacte que es faciliten al principi d’aquestes Condicions (Informació General). A més l’Entitat disposa de fulles oficials de reclamació a la disposició dels consumidors i usuaris, i que aquests poden sol·licitar a l’Entitat en qualsevol moment, utilitzant les dades de contacte que es faciliten al principi d’aquestes Condicions (Informació General). Així mateix, si de la relació entre l’Entitat i l’Usuari emanés una controvèrsia, l’Usuari com a consumidor, pot sol·licitar una solució extrajudicial de controvèrsies, d’acord amb el Reglament UE Núm. 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, sobre resolució de litigis en línia en matèria de consum. Pot accedir a aquest mètode a través del lloc web: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

15. TRACTAMENT DE DADES

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal o electrònica.
  • Telèfon.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.

Amb quina finalitat recollim les vostres dades?

Gestió de la contractació de productes i serveis a través de la web de l’entitat per part de l'Ajuntament.

No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

Obligatorietat

Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

• Obligació legal *Article 6.1.c) del Reglament general de protecció de dades (RGPD. Tractament necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.

*Article 14 del Decret legislatiu 2/2008, de 15 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la llei de protecció dels animals.

La manca d’aportació d'aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).

Qui és el responsable del tractament de dades?

Ajuntament de Benifallet Adreça: Carrer Major, 1 - 43512 Benifallet Telèfon: 977 462 005 Adreça electrònica: aj.benifallet@altanet.org

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim sempre que no prevalgui els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada.

Transferències internacionals

No se'n preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Benifallet està tractant dades personals que li concerneixin.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió si correspon, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els vostres drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Benifallet Adreça: Carrer Major, 1 – 43512 Benifallet Telèfon: 977 462 005 Adreça electrònica: aj.benifallet@altanet.org

O bé a través de:

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/

(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

Termini de conservació de les dades

Pel que fa als terminis de conservació s’aplicaran els que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre altres:

Codi TAAD 588. Manaments d’ingrés. Avaluació: Document que justifica que s'ha fet l'ingrés. Si s'escau també pot hi haver algun altre tipus de document (extractes bancaris, comunicació, informe...) que justifica l'ingrés. Disposició: Destrucció total en un termini de sis anys des de la data de remissió a l’òrgan o òrgans de control extern.

Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/

Descripció de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat

Les mesures tècniques i organitzatives de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament, feta per l’Ajuntament.

En cas d'incidències com ara condicions meteorològiques extremes o problemes tècnics que impedeixen l'accés a les coves o llagut es faran esforços per reprogramar la visita o es proporcionarà un reemborsament complet.

0